Aktualności

Mecze Ślepska Malow Suwałki z nominacją do Podlaskiej Marki 2020!

Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się na terenie regionu, organizowany nieprzerwanie od 14 lat przez Marszałka Województwa Podlaskiego i niezmiennie cieszący się dużym zainteresowaniem regionalnych producentów i konsumentów. W ciągu ostatniej dekady w konkursie rywalizowało łącznie kilkaset produktów, które do dzisiaj, dzięki obecności na rynku i swojej doskonałej jakości, przyczyniają się do promocji Podlaskiego w kraju i poza granicami Polski. W każdej z dziewięciu kategorii kapituła konkursu wskazała po trzech nominowanych. Miło jest nam poinformować, że nominację do Podlaskiej Marki 2020 w kategorii “wydarzenie” otrzymał Miejski Klub Sportowy Ślepsk Malow Suwałki Sp. z o.o., a dokładniej organizowane przez klub mecze PlusLigi w Hali Sportowo-Widowiskowej “Suwałki Arena”.

O tytuł Podlaskiej Marki 2020 powalczy 27 inicjatyw, produktów i wydarzeń regionalnych. Szczegóły finału 17. edycji konkursu przedstawiono podczas konferencji prasowej w czwartek, 4 listopada. W trakcie spotkania marszałek Artur Kosicki otworzył też oficjalnie głosowanie dla internautów w plebiscycie Podlaskiej Marki Konsumentów.

– Po raz pierwszy w historii konkursu spotykamy się dopiero w listopadzie, lecz nauczeni ubiegłorocznym doświadczeniem musimy mieć świadomość, że trwająca wciąż sytuacja pandemiczna wpływa na zmiany i modyfikacje planów – mówił marszałek Kosicki.

Dodał, że pomimo pandemii, zainteresowanie konkursem jest cały czas bardzo duże i to m.in. wpłynęło na decyzję o organizacji tegorocznej edycji , wprawdzie w zmienionym terminie, ale jeszcze w tym roku.

– Skłoniło nas do tego też to, że nagradzamy przedsięwzięcia, inwestycje i projekty, które powstały w 2020 roku, a więc w bardzo trudnym roku pandemicznym. To ważny argument przemawiający za organizacją plebiscytu i gali – podkreślał Artur Kosicki.

Podlaska Marka przyznawana jest najciekawszym inicjatywom, najpiękniejszym miejscom oraz najlepszym produktom, których wspólnym mianownikiem jest obszar ich realizacji – województwo podlaskie. Laureatów wskazują – niezależnie od siebie – kapituła konkursu, składająca się m.in. z reprezentantów Rady Przedsiębiorczości, przedstawicieli świata sztuki, kultury, mediów, gospodarki, organizacji pozarządowych (wyłaniająca siedmiu nagrodzonych) oraz konsumenci, wybierający jednego zwycięzcę w głosowaniu internetowym. Udział w konkursie to same korzyści – szerokie zainteresowanie konsumentów i mediów, nagrody finansowe, możliwość wykorzystywania logo konkursu oraz spotów promujących zwycięzców w akcjach reklamowych, ale przede wszystkim wzmocnienie prestiżu, dzięki możliwości dołączenia do zupełnie wyjątkowego grona – najlepszych podlaskich produktów.

Kategorie konkursowe to: Produkt użytkowy, Produkt spożywczy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes, Projekt 4.0.

Spośród 177 zgłoszonych kapituła konkursu wskazała najbardziej prestiżowe produkty, wydarzenia i projekty realizowane w ubiegłym roku.

Więcej szczegółów dotyczących Podlaskiej Marki 2020 można znaleźć na stronie: https://podlaskamarka.pl

fot. Piotr Babulewicz / UMWP

Zapraszamy do śledzenia naszych mediów społecznościowych:

FacebookInstagramTwitter
___
ℹ️ Występy biało-niebieskich w PlusLidze wspierane są poprzez dotacje sfinansowane ze środków Miasta Suwałki i Województwa Podlaskiego